Museolaisten jäsentiedote vko 39

Espoon Automuseo ry:n syyskuun jäsentiedote on tulossa painotalosta postitukseen vkolla 38.
Museolaiset saavat siis kirjepostia alkuvkosta 39.

Jäsentiedote sisältää mm. moottoripyöräjaoksen toimintakertomuksen v. 2012, kesäkuulumisia ja tietoa tulevasta juhlavuodesta ja -julkaisusta. Värikkäästi kutsuen toivotamme tervetulleeksi  museolaisten syystalkoisiin ja -juhliin la 5.10. sekä mopokauden päätösajoihin la 19.10.

Höysteenä jutuntynkää esittelyvuorossa olevasta museomme ajokista sekä suomalaisesta autoilusta 50 vuotta sitten. Ja koska tiedote näytti jo tehdessä kallistuvan kaksipyöräisten suuntaan, niin lopuksi oli pakko lisätä sieltä täältä löytyneitä mopovitsejä.

Erillisenä liitteenä Espoon Automuseo ry:n yhdistyssäännöt, jotka tulivat hyväksyttyinä takaisin Patentti- ja rekisterihallitukselta elokuun loppupuolella.

Tekijä: Juha Sylberg

Mersumies ja Brittiharrastaja